19.08.2020

Boruta-Zachem S.A. – spółka notowana na NewConnect, kontynuuje dynamiczny wzrost wyników, przede wszystkim za sprawą ekologicznej gałęzi biznesu. Właściciel marek OnlyBio i OnlyEco w drugim kwartale wypracował 14,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży – jest to wynik o ponad 55 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W tym okresie, firma osiągnęła blisko 1 mln zł zysku netto, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Bardzo dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży oraz rosnącej popularności ekologicznych marek.

Media o nas

Money.pl: Przychody z produktów naturalnych zaczną dominować od 2020 roku

Przychody ze sprzedaży produktów naturalnych w ciągu dwóch lat przewyższą przychody z dotychczasowej działalności grupy Boruta-Zachem, poinformował dziennikarza ISBnews podczas konferencji prasowej Marcin Pawlikowski - Wiceprezes Zarządu Boruta Zachem S.A. 

Więcej informacji na temat struktury sprzedaży Grupy, a także o nowym asortymencie produktowym można przeczytać w publikacji pod linkiem money.pl