19.08.2020

Boruta-Zachem S.A. – spółka notowana na NewConnect, kontynuuje dynamiczny wzrost wyników, przede wszystkim za sprawą ekologicznej gałęzi biznesu. Właściciel marek OnlyBio i OnlyEco w drugim kwartale wypracował 14,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży – jest to wynik o ponad 55 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W tym okresie, firma osiągnęła blisko 1 mln zł zysku netto, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Bardzo dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży oraz rosnącej popularności ekologicznych marek.

Media o nas

Interia.pl: Fabryka biosurfaktantów na ukończeniu, Boruta-Zachem zmierza na GPW

Zarząd Boruty Zachem postanowił przyśpieszyć prace związane z przeniesieniem notowań akcji spółki z NewConnect na GPW. Odpowiedzialnym za przeprowadzkę na główny parkiet warszawskiej giełdy będzie Mercurius Dom Maklerski. Po intensywnej końcówce roku Boruta-Zachem rozwija biznes zgodnie z planem.

Przypomnijmy, że głównym celem spółki jest rozwój poprzez uruchomienie produkcji biosurfaktantów. Budowa linii produkcyjnej przebiega zgodnie z harmonogramem wynikającym z umowy z PARP, który współfinansował inwestycję. W czerwcu 2014 r. roku spółka uzyskała 19,5 mln zł środków z Unii Europejskiej, które zostały zainwestowane w linię produkcyjną.

Pełna treść artykułu na portalu interia.pl.