05.09.2019

Boruta-Zachem, spółka działająca w branży chemiczno-kosmetycznej, w drugim kwartale wypracowała 8,3 mln zł przychodów ze sprzedaży – jest to wynik o 54 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. Na wzrost sprzedaży wpływ miały zwiększone działania marketingowe w zakresie ekologicznych marek oraz pozyskanie nowych, dużych klientów. W tym okresie spółka również poprawiła wyniki finansowe i rentowność na każdym poziomie działalności.

Media o nas

Międzynarodowy portal napisał o nas

Globalny serwis branżowy wydawany w Londynie - cosmeticsbusiness.com - napisał o naszych planach produkcji kosmetyków hipoalergicznych na bazie biosurfaktantów.  

Polski producent Boruta-Zachem planuje uruchomienie produkcji antyalergiczne kosmetyków w Bydgoszczy, na północy kraju.

Jedną z głównych zalet mydła wykonane z biomasy oleju rzepakowego jest jego pełna biodegradacja. Projekt będzie współfinansowany ze środków otrzymanych z Unii Europejskiej, od której spółka otrzymała 19 mln złotych (US $ 6,3 mln) dotacji na tą inwestycję.

W 2014 roku, Boruta-Zachem ma zatrudnić co najmniej 12 nowych pracowników, a później planuje poszerzyć zatrudnienie do 70 osób. Nowe produkty mają pojawić się na półkach sklepowych pod koniec 2015 r. 

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj.