19.08.2020

Boruta-Zachem S.A. – spółka notowana na NewConnect, kontynuuje dynamiczny wzrost wyników, przede wszystkim za sprawą ekologicznej gałęzi biznesu. Właściciel marek OnlyBio i OnlyEco w drugim kwartale wypracował 14,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży – jest to wynik o ponad 55 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W tym okresie, firma osiągnęła blisko 1 mln zł zysku netto, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Bardzo dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży oraz rosnącej popularności ekologicznych marek.

Media o nas

Międzynarodowy portal napisał o nas

Globalny serwis branżowy wydawany w Londynie - cosmeticsbusiness.com - napisał o naszych planach produkcji kosmetyków hipoalergicznych na bazie biosurfaktantów.  

Polski producent Boruta-Zachem planuje uruchomienie produkcji antyalergiczne kosmetyków w Bydgoszczy, na północy kraju.

Jedną z głównych zalet mydła wykonane z biomasy oleju rzepakowego jest jego pełna biodegradacja. Projekt będzie współfinansowany ze środków otrzymanych z Unii Europejskiej, od której spółka otrzymała 19 mln złotych (US $ 6,3 mln) dotacji na tą inwestycję.

W 2014 roku, Boruta-Zachem ma zatrudnić co najmniej 12 nowych pracowników, a później planuje poszerzyć zatrudnienie do 70 osób. Nowe produkty mają pojawić się na półkach sklepowych pod koniec 2015 r. 

Pełna treść artykułu znajduje się tutaj.