19.08.2020

Boruta-Zachem S.A. – spółka notowana na NewConnect, kontynuuje dynamiczny wzrost wyników, przede wszystkim za sprawą ekologicznej gałęzi biznesu. Właściciel marek OnlyBio i OnlyEco w drugim kwartale wypracował 14,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży – jest to wynik o ponad 55 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W tym okresie, firma osiągnęła blisko 1 mln zł zysku netto, co stanowi czterokrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Bardzo dobre wyniki to efekt rozwoju sieci sprzedaży oraz rosnącej popularności ekologicznych marek.

Media about us

To produce non-allergenic cosmetics

Polish manufacturer Boruta-Zachem is planning to launch production of non-allergenic cosmetics in Bydgoszcz, in the country’s north.

The new products launched by the firm will include soaps made with the use of canola oil, Pawel Klocek, a spokesperson for Boruta-Zachem, told local daily Gazeta Wyborcza. The Kujawsko-Pomorskie region, where the new plant will be launched, is also home to numerous canola industry players. This is expected to ensure that sufficient supply is secured for Boruta-Zachem’s manufacturing project.

Full article